HUOM!
Wagner-tuotteiden huolto Vantaalla: Tehomix Oy, Niittytie 25 B 8, 01300 VANTAA
Siirry tästä Wagner-huollon sivulle.

Laserliner ja Proxxon-tuotteiden huollot ja kalibroinnit suorittaa Tehomix Oy, Turku.
Kun laite lähetetään huoltoon, mukana on oltava yhteystiedot ja seloste mahdollisesta viasta.

Laserliner ja Proxxon huollon yhteystiedot:
Tehomix Oy
Telekatu 10
20360 TURKU
Puhelin: 029 123 1112
Email: huolto@tehomix.fi

Tulosta huoltolomake

TAKUU:
Jos asiakas haluaa, että huoltotapausta käsitellään mahdollisena takuu-asiana, lähetykseen tulee liittää kopio ostokuitista tai laskusta, josta ostopäivämäärä selviää.

LASERLINER
Takuuaika on 4 vuotta ostopäivästä (3/2016 jälkeen ostetut laitteet, ennen tätä ostetut takuu 2 vuotta).
Takuu kattaa kaikki voimassaoloaikana ilmenneet materiaali- ja valmistusviat.
Takuu ei korvaa: Virheellisestä käytöstä tai varastoinnista, normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja tai vikoja joilla on erittäin vähäinen vaikutus laitteen arvoon tai käyttökelpoisuuteen.
Takuu raukeaa laitteeseen kohdistuneiden omavaltaisten toimenpiteiden seurauksena.
Takuuaikaisissa korjauksissa koko laite tunnistetietoineen ja ostokuitti toimitetaan Tehomix Oy:lle.

WAGNER
Wagner-tuotteiden huollot suorittaa Tehomix Oy, Vantaa.
Siirry tästä Wagner-huollon sivulle.

PROXXON
Takuu-aika on 2 vuotta

– Pakkaa lähetys huolellisesti.
– Liitä lähetyksen mukaan saate, josta ilmenee soveltuvasti seuraavat asiat: Mistä kaupasta laite on lähetetty huoltoon (Osoite, yhteyshenkilö, puhelinnumero ,s-postiosoite )
– Laitteen omistaja ( Yritys, yhteyshenkilö, puhelinnumero, sähköpostiosoite )
– Vikailmoitus mahdollisimman tarkasti
– Haluaako asiakas kustannusarvion ennen korjaamista
– Palautetaanko laite muualle kuin lähettäjälle
– Mahdollinen tilausmerkki jos kyseessä on maksullinen huolto tai kalibrointi.
– Onko asiasta sovittu jotain etukäteen Tehomixin huollon tai edustajan kanssa