Laserliner ja Proxxon -tuotteiden huollot ja kalibroinnit suorittaa Tehomix Oy, Turku.
Huollon yhteystiedot:
Tehomix Oy
Telekatu 10
20360 TURKU
Puhelin: 029 123 1112
Email: huolto.turku@tehomix.fi
Kun laite lähetetään huoltoon, mukana on oltava asianmukaisesti täytetty huoltolomake, joka löytyy alla olevasta linkistä. Täytä ja tulosta lomake laitteen mukaan.
Huoltolomake
YLEISTÄ:
- Mikäli laite ei ole takuukorjattava, veloitamme syntyneet rahtikulut laskun yhteydessä
- Toimitamme kustannusarvion aina ensisijaisesti jälleenmyyjälle, mikäli tiedot on lomakkeelle täytetty
- Säilytämme tuotteita max. 2 kuukautta kustannusarvion antamisen jälkeen, tämän jälkeen toimitamme laitteet kierrätykseen
- Takuupäätös tehdään takuuehtojen mukaiessti, huollon tarkistettua laitteen
- Jos asiakas haluaa, että huoltotapausta käsitellään mahdollisena takuuasiana, lähetykseen tulee liittää kopio ostokuitista tai laskusta, josta ostopäivämäärä selviää
- Mikäli laite on takuunalainen, voit käyttää postin asiakaspalautusnumeroamme 605452
- Toimita laite huoltoon purkamattomana sekä asiallisesti ja huolellisesti pakattuna
LASERLINER
- Takuuaika 4 vuotta ostopäivästä (3/2016 jälkeen ostetut laitteet, ennen tätä ostetut takuu 2 vuotta).
- Takuu kattaa kaikki voimassaoloaikana ilmenneet materiaali- ja valmistusviat
- Takuu ei korvaa virheellisestä käytöstä ja varastoinnista tai normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja tai vikoja, joilla on erittäin vähäinen vaikutus laitteen arvoon tai käyttökelpoisuuteen
- Takuu raukeaa laitteeseen kohdistuneiden omavaltaisten toimenpiteiden seurauksena
- Takuuaikaisissa korjauksissa koko laite tunnistetietoineen ja ostokuitti toimitetaan Tehomix Oy:lle
PROXXON
- Takuu-aika 2 vuotta ostopäivästä