Laserliner ja Proxxon -tuotteiden huollot ja kalibroinnit suorittaa Tehomix Oy, Turku.

Huollon yhteystiedot:
Tehomix Oy
Telekatu 10
20360 TURKU
Puhelin: 029 123 1112
Email: huolto.turku@tehomix.fi

Kun laite lähetetään huoltoon, mukana on oltava asianmukaisesti täytetty huoltolomake, joka löytyy alla olevasta linkistä. Täytä ja tulosta lomake laitteen mukaan.

Huoltolomake

 

YLEISTÄ:

  • Mikäli laite ei ole takuukorjattava, veloitamme syntyneet rahtikulut laskun yhteydessä
  • Toimitamme kustannusarvion aina ensisijaisesti jälleenmyyjälle, mikäli tiedot on lomakkeelle täytetty
  • Säilytämme tuotteita max. 2 kuukautta kustannusarvion antamisen jälkeen, tämän jälkeen toimitamme laitteet kierrätykseen
  • Takuupäätös tehdään takuuehtojen mukaiessti, huollon tarkistettua laitteen
  • Jos asiakas haluaa, että huoltotapausta käsitellään mahdollisena takuuasiana, lähetykseen tulee liittää kopio ostokuitista tai laskusta, josta ostopäivämäärä selviää
  • Mikäli laite on takuunalainen, voit käyttää postin asiakaspalautusnumeroamme 605452
  • Toimita laite huoltoon purkamattomana sekä asiallisesti ja huolellisesti pakattuna

LASERLINER

  • Takuuaika 4 vuotta ostopäivästä (3/2016 jälkeen ostetut laitteet, ennen tätä ostetut takuu 2 vuotta).
  • Takuu kattaa kaikki voimassaoloaikana ilmenneet materiaali- ja valmistusviat
  • Takuu ei korvaa virheellisestä käytöstä ja varastoinnista tai normaalista kulumisesta aiheutuneita vikoja tai vikoja, joilla on erittäin vähäinen vaikutus laitteen arvoon tai käyttökelpoisuuteen
  • Takuu raukeaa laitteeseen kohdistuneiden omavaltaisten toimenpiteiden seurauksena
  • Takuuaikaisissa korjauksissa koko laite tunnistetietoineen ja ostokuitti toimitetaan Tehomix Oy:lle

PROXXON

  • Takuu-aika 2 vuotta ostopäivästä